Lantmännen Logo

Kysymyksiä ja vastauksia

Mikä on LM²?
LM²-extranet on Lantmännen Agron maatalousyrittäjille suunniteltu suljettu työkalu. Pääset kirjautumaan sinne omilla henkilökohtaisille tunnuksillasi. LM²-palvelussa voit muuttaa sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi, tarkastella tilauksiasi sekä lisätä tiliisi uusia käyttäjiä ja hallinnoida muita tilisi käyttäjiä. Voit esimerkiksi antaa tilasi työntekijöille mahdollisuuden tehdä verkkokauppatilaukset. Tulevaisuudessa kehitämme LM²-palvelua ja tuomme sinne maatalousyrittäjiä hyödyttäviä verkkopalveluita.

Miten pääsen LM²-palveluun?
Kirjaudu osoitteessa lm2.lantmannen.fi. Pääset kirjautumaan sisälle henkilökohtaisella sähköpostilla ja salasanalla, jotka ovat liitetty omistamaasi yritykseen tai yritykseen jonka työntekijä olet. Yrityksen tulee olla Lantmännen Agron asiakas saadaksesi LM²-tunnukset.

Mitä eroa on Lantmännen Agron tiliasiakkuudella ja LM²-tunnuksilla?
Jotta voit saada verkkokauppaan LM²-tunnukset sinun tulee olla Lantmännen Agron asiakas. Hae ensin Lantmännen Agron tiliasiakkaaksi ja sen jälkeen voit rekisteröityä LM²-käyttäjäksi. Tämän jälkeen voit esimerkiksi tehdä ostoksia verkkokaupassa laajemmalla valikoimalla ja omilla ostoehdoilla.

Miten voin antaa verkkokaupan käyttöoikeuksia yritykseni muille työntekijöille?
Pystyt antamaan eri tason käyttöoikeuksia LM²-palvelun puolella. Pääset sinne suoraan tästä linkistä tai klikkaamalla kirjautuneena yläreunasta oman kuvakkeen kohdalta "Tilini"-linkkiä. Voit lisätä yrityksellesi "käyttäjiä" joille voit antaa halutun oikeustason esimerkiksi verkkokaupan ostoihin.

Mitä eroa on LM²-palvelulla ja verkkokaupalla?
Lantmännen Agron verkkokauppa on osa LM²-palvelua.

Lue lisää kysymyksiä ja vastauksia verkkokauppaan liittyen verkkokaupan sivuilta.